poniedziałek, 30 września 2013

1000 filiżanek kawy. 4: Najpierwszy Starbucks na świecie!

Dzisiejszy post dedykowany jest Magdzie B. vel Megi vel Blondi, która jest największą fanką kawy z zielonym logo, jaką znam. Megi, dzięki za cierpliwość:D

Kiedy trójka przyjaciół postanowiła w 1971 r. otworzyć swoja własną palarnię i sklep z kawą, na pewno nie przypuszczali, że rozrosną się na ponad 60 krajów, a ich marka stanie się  rozpoznawalna na całym świecie.
Spójrzcie na poniższą ikonę reprezentującą najbardziej znane firmy z każdego stanu. Ktoś mógłby pomyśleć, że Waszyngton reprezentowany będzie przez Amazon czy Microsoft, ale nie, jest to założony tu w Seattle Starbucks;)



znalezione w internecie


Pierwszy sklep otwarty został w 1971 r. przy Western Avenue, ale w 1976 r. przeniesiono go w pobliże Pike Place Market i z jakiegoś powodu to ta lokalizacja (zdecydowanie bardziej trendy;)) funkcjonuje jako pierwszy Starbaks. 

Miałam parę podejść do tego posta, za każdym razem nie byłam zadowolona ze zdjęć i niestety tak samo jest tym razem. Powód jest prosty - choć w Seattle Starbucksów jest bez liku (bardzo często parę stoi obok siebie), to w tym jednym zawsze, zawsze są tłumy! Zdecydowanie nie jestem typem, który pcha się wszędzie z aparatem i jakąś ogromną fanką  ich kawy też nie jestem, więc nie będę już tam wracać i pójdę na łatwiznę, prezentując Wam zdjęcia znalezione w sieci. Megi, chcesz więcej fot, to sama sobie zrób, zapraszamy :D



I to moje, żeby nie było, że oszukuję!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz