piątek, 2 sierpnia 2013

Ciekawostki kulinarno-spożywcze, odc. 1

Tyle razy już myślałam o tym, żeby pokazywać co ciekawsze produkty nieznane w Polsce i w końcu się zebrałam.

Na pierwszy ogień nowość, którą wypróbowaliśmy tydzień temu - ogórkowa woda sodowa. Podchodziłam do niej jak kot do jeża i po pierwszym niuchu stwierdziłam, ze pachnie za bardzo 'szamponowo', ale, o dziwo, smak ma ciekawy i bardzo orzeźwiający!
Firma Dry Soda ma w swojej ofercie jeszcze inne ciekawe smaki, m.in. wodę rabarbarową, lawendową, imbirową, waniliową czy coś, co Wikipedia mi przetłumaczyła jako 'szyszkojagoda jałowca'. 

Co ważne, wody te są mało słodzone, raz na czas można sobie pozwolić na buteleczkę. Ze spokojnym sumieniem wypróbuje więc te, które kuszą mnie najbardziej: imbir, lawenda i 'szyszkojagoda' Ach, to dziennikarskie poświecenie ;)

zrodlo

1 komentarz: